Rekviem

2009.04.26. 21:36

Az az igazság, hogy kicsit fáradt vagyok. Nem az élettől fáradt, hanem úgy amúgy fáradt, fáradt mert keveset aludtam típusú fáradt.

Nha, de mindenesetre találtam egy érdekes témát, amiről nem sokat kapni magyar oldalakon, inkább szépirodalmi műveket.

Amit kaptam a szerint, a rekviemírás, az egy nagyon új műfaj Magyarországon.  Chicagóban kezdte el pár zeneszerző, temetkezési vállalatokkal együttműködve a rekviemírást bevinni a köztudatba, amit azóta is mind többen és többen vesznek igénybe. Azt hámoztam még ki, hogy az elhunyt múltjáról, életútjáról szól és a családtagok elmondásai alapján írják meg a zeneszerzők a művet, amit aztán a temetésen lejátszanak, sőt mini-CDn csatolhatják a gyászjelentés mellé. És, hogy ez milyen csodálatos meg fantasztikus tiszteletadás, meg mementó meg családi ereklye, stb.

 

Vigyétek őt zenével és babérral…”  (Juhász Gyula- Gyászinduló)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elysium.blog.hu/api/trackback/id/tr251088127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása