Temexpo

2009.05.23. 20:28

Én, ez nekem, ez így nem megy. Ha valakim éppen most halt volna meg, valószínűleg végigbőgtem volna az egész kiállítást, főleg, hogy milyen szépen lehet kajálni a koporsók között. Mondjuk egyszerű földi halandók nem nagyon voltak jelen, inkább olyanok, akik szakmailag érdekeltek.

Hogy mégis az elejétől kezdjem. A tegnap a délelőttömet koporsók és urnák társaságában töltöttem, és bár igazából nem nagyon értek hozzá, arra rájöttem, hogy a koporsók közül a nyolcszögletű szépen fényezett a menő. Az urnák viszont szerintem gyönyörűek voltak, a földgömb meg a focilabda alakú pedig egyenesen kikészített.  Persze lehet mindenféle dolgokat kapni koporsón meg urnán kívül,ha puccos gyászszertartást akar valaki rendezni. A meghívók gondolom az alap, aztán jöhetnek az in memoriam könyvek , feszületek, szemfedők, urnatakarók, mindenféle virágok meg levelek bronzból meg aranyból, kelyhek, gyertyatartók, szalagok,  3D-s kristálykockák, és akkor még nem is beszéltem a hintóbérlésről és a kicsi aranyos elektromos autókról (nekem ez utóbbi volt a kedvencem).

Kinn volt a kegyeleti múzeum is, ami szerintem a legérdekesebb hely volt az egész kiállításon főleg a szép, festett koporsók meg a mexikói koponyák miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://elysium.blog.hu/api/trackback/id/tr711139725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása