Felvet a humor

2009.04.17. 02:36

 

Úgy néz ki, legalábbis egy brit felmérés szerint, hogy az emberek, legalábbis a brittek, egyre szivesebben alkalmaznak humoros sírfeliratokat, legalábbis ezt mondják az interneten. Azt is mondják, hogy a sírfelirat népszerűségi felmérésen Spike Milligan, “Mondtam, hogy beteg vagyok” szövege lett az első, második Winston Churchill : “Kész vagyok találkozni Teremtőmmel. Hogy ő is felkészült-e a nagy szembesülésre, más lapra tartozik.”, a harmadik helyezett pedig Frank Sinatra: “A java még csak most következik!”

 

És itt van még néhány ötlet:

„Lám, a sors hogy fizet!

Soh’sem ittál vizet,

És meghaltál éppen,

Vízi betegségben.”

 

„Itt nyugszik egy szűz,

Hajadon, jámbor.

Siratja egyetlen fia,

Sándor.”

 

„Itt nyugszik Sánta Borbála,

Sokszor fürdött borban álla,

Mindent elvitt a bor ára,

Életét legutoljára.”

 

„Itt nyugszom én,

Olvasod te,

Olvasnám én,

Nyugodnál te.”

 

“Huszonötévi háború megkimélt

És kétévi béke ölt meg”

 

“Itt ez alatt a fa alatt

Jancsi ette a sült halat.

Nem vigyázott a szálkára,

Éhen ment a másvilágra.”

 

“E sírban sírásó nyugszik,

Teljesült a közmondás:

Végül maga esik bele:

Aki másnak vermet ás.”

 

“Róna János nevenapján

Pinceszeren jól berúgván,

Belecsúszott az árokba,

És a viztől megfullada.

Hogyha borba csúszott vóna,

Ma is élne kománk Róna.”

 

“Én voltam a falu

Legerősebb legénye,

Csak eggyel nem bírtam

És ez lett a vége!”

 

“Hatalmas férfi nyugszik itt,

Kinek példája megtanít,

Hogy ím lehet sziv nélkül élni.

És ész nélkül sírba térni.”

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elysium.blog.hu/api/trackback/id/tr611070017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása